Nanne Grönvall?

Mycket ska man vara med om i sitt liv ska jag säga er. I morgon ska jag vara host på vårat midsommar firande på Palm Beach och Nanne Grönvalls högra hand under kvällen. Ska upp på scenen och sjunga snappsvisor (!), dansa runt midsommarstången, minga med gästerna och lyda Nannes minsta vink. Allt detta inför flera hundra gäster! Kommer bli en minst sagt spännande kväll, en midsommar man sent kommer glömma i alla fall. Blir dock bara jobb för min del, eftersom att jag även ska upp och jobba tidigt på Lördag morgon.

Idag har jag haft en bra dag absoult, med spöregn och åska och blixt. I Love It! Har haft mycket att göra som vanligt men det ingår lixom i jobbet. Nu ska jag krypa ner i sängen med en bra bok och bara slappna av och försöka somna tidigt. Har en tuff helg framför mig med midsommar, natt flygplats, service och så vill jag hinna umgås med Anette och Felicia innan dom åker hem igen. 

Innan jag lägger mig och läser så måste jag även förbereda mina välkomstmöten jag ska ha i morgon på förmiddagen! Önska mig lycka till, kan behöva det! 

♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0