Många frågor men inga svar..

Ligger i sängen och är förvirrad precis som vanligt. Funderar på vad jag vill göra, när jag vill göra men framför allt var jag vill göra det. Vilken destination ska jag söka till vintern, vilken possition vill jag ha. Vill jag åka hem två månder i mellan och plugga engelska eller ska jag åka direkt till nästa destination. Vill jag jobba en hel vinter säsong eller bara halva och sen resa runt med mina spar pengar. Vill jag kanske åka hem efter Alanya och vara hemma hela vintern och sen jobba en till sommar säsong. Vill jag börja plugga till nästa höst och i sånna fall vad. Många frågor men inga svar!

Jag vet att jag har damp, jag vet att jag inte kan koppla av och bara njuta. Men som en smart person en gång sa, att det är den känslan av att aldrig bli nöjd som motiverar mig framåt!

Nu ska jag sätta på en dålig tjej film, trycka i mig lite medicin och sen sova. Hoppas att jag vaknar i morgon och mår som en prinsessa!

Bjuder på några bilder på Palm beach från i Tisdags. Sista bilden på fina Rikke är nere i hamnen på favorit restaurangen där vi åt middag på vägen hem. En perfekt ledig dag helt enkelt.

   

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0