Lång natt...

Efter en otroligt lång natt med ytters lite sömn så är nu Eve på plats i min lägenhet. När jag gick till jobbet så låg hon kvar i sängen och jag ville inget annat än att krypa ner igen och sova vidare. Har nämligen bara sovit tre timmar inatt men det var det lätt värt, så roligt att ha henne här. Nu blir det jobb en liten stund sen är jag halv ledig resten av dagen så ska åka hem hämta eve och sen åka till stranden och möta upp kusin och faster. Ikväll tänkte jag att alla fyra skulle ut och äta middag eftersom att Anette och Felicia åker hem i morgon kväll.
 
Anledningen till dålig bloggning heter jobb och att mitt internet hemma har lagt av igen! Ibland kan man inget annat än att älska turkiet. Hur som helst så är det en fin dag i dag, inte lika varmt som det har varit senaste veckan vilket bara är skönt. Hoppas att allt är bra med er där hemma och att ni har lika fint väder som vi har.
 
♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0