Hemma idag..

Åkte till jobbet i morse men blev hem tvingad på en gång. Min chef tyckte att jag skulle åka hem och vila för min egen skull och för alla andras. Så han körde hem mig och vi tog en sväng förbi apoteket för lite kukelimuk medicin. Fick lite olika piller och halsabletter och skit. Har i princip sovit hela dagen tills för en liten stund sedan då rikke kom med mat och godis till mig. Har inte ätit något på hela dagen så det var på tiden. Nu ska jag sova lite till tänkte jag, så himla trött. Det värsta är att vi har teamday i morgon med raffting som inte kan kommer kunna vara med på, vilket suger!

Men jag hoppas att jag mår bättre i morgon i alla fall så att jag kan jobba på söndag igen!
Snart kommer mammi och pappi, bara 5 dagar kvar! Som jag längtar!!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0