Heldag med faster och Felicia

Just nu sitter jag i sängen och känner mig mer förvirrad är någonsin. Alla det här med kurser hit och jobb dit, ny destination, åka hem, jag har ingenaning längre. Förvirrad är bara förnamnet! Men hur som helst dagen har spenderats med faster och Felicia på stranden i skuggan, eftersom att ja inte får bada eller sola pga tatueringen. Låg mest och halv sov och läste hela dagen, riktig skönt. Kvällen ska spenderas på deras hotell Novella, vi ska äta middag och titta på matchen. Tänkte kanske sova över där eftersom att matchen är så sen så blir det inte så jobbigt att åka fram och tillbaka. I morgon är det service som står på schemat hela dagenoch förhoppningsvis en lugn filmkväll med Rikke. Om inget annat kommer ivägen som vanligt. Måste försöka städa lite här hemma också, ser verkligen ut som ett bombnedslag.

Köpte med mig en stor påse körsbär när jag kom hem från strande som jag mumsar på nu, dom är verkligen så himmla goda. Älskar verklige körsbär!!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0