En vecka sen..

Det var en hel vecka sedan jag skev sist. En hel vecka, det kanske inte låter så mycket men mycket har hunnit hända på en vecka. Mina föräldrar har kommit och åkt igen, min faster och kusin har kommit, Sverige har förlorat, min dator är nu lagad och fungerar som den ska, jag har blivit brun och jag har tatuerat mig. En vecka går sp otroligt fort tyvärr, tänk om man bara kunde stanna tiden lite och verkligen kunna njuta av stunden. Men en vecka är trotts allt bara en vecka och det kommer komma fler bra veckor.

Hur som helst så återupptar jag nu bloggandet nu när jag har lite mer tid och lust. Sitter hemma på siestan och har precis ätit en god lunch och nu ska jag börja leta efter en engelska kurs som jag vill åka hem och läsa i höst. Dock verkar det vara så jäkla krongligt med ansökan osv. Men ska titta runt ordentligt nu och försöka fundera ut hur jag ska göra.

Mamma och papa sitter just nu på planet hem, dom har precis lyft från Antalya och jag saknar dom redan. Men vi ses snart igen! Räknar redan ner veckorna!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0