Blixt och dunder magiska under... *lala*

Varför känns det som att allt går emot mig just nu! Inte nog med att jag jobbar konstant man ska få den ena dåliga nyheten efter den andra. Idag valde bland annat min älskade Rikke att berätta för mig att hon ska sluta som guide, om EN månad!! Va tusan ska jag gör utan henne här? Det känns inte ett dugg roligt, förstår inte varför det inte bara kan gå bra för mig en dag. Men jag är väl bara inne i en form svacka som vi ska ändra på. I morgon är det Torsdag och det kommer bli en awesome dag, det bestämmer jag nu. Inget kommer kunna stoppa mig, så är det bara.

Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till Viktor som tittar på film i vardagsrummet. Älskar att somna till ljud runt om kring mig, så mysigt. Appropå mysigt så spöregnade det, åskade och blixtrade i kväll när jag och rikke satt på Villa okan och åt en härlig middag. Innan det slutade regna och vi hoppade på cyklarna och cyklade hem till Oba, så härligt. Sånna stunder gör det värt att vara här.

Nu sova, ny dag i morgon med nya äventyr och utmaningar.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0