Alla bara skriker...

Idag är en sån dag då jag verkligen känner att jag lever. En sån dag som gör att jag måste försöka få ner mig själv på jorden igen. Har haft gäst efter gäst efter gäst som har stått och skrikit på mig idag och talat om vilket skit bolag jag jobbar för och en hel del person angrepp. Har jobbat i 12 timmar och ett tag kände jag bara, varför gör jag det här? varför står jag ut med att personer står och skriker på mig timme efter timme bara för att dom har fått precis det dom har betalat för. Medans jag bara står och ler och säger att jag ska fixa det. När jag bara vill skrika åt dom vilka jävla idioter dom är. Att puckon som dom borde sitta inlåsta någonstans. Idag har det även varit ca 35 grader i skuggan pch svetten har runnit konstant.
Till råga på allt så har mina kollegor brytit ihop en efter en och cheffen bara skäller på en. Rolig dag eller hur?

Men sen kom jag hem tog en dusch, en cola satte på bra musik och satte mig på ballkongen i värmen och helt plötsligt kändes det bättre. Ikväll ska jag gå ut och jag ska vara så jäkla snygg, är ledig i morgon så idag är det all in som gäller.

♥/D

Kommentarer
Postat av: mamma

GO NISSE!!!

2012-06-18 @ 20:46:20
Postat av: Fru

GO NISSE!!!

2012-06-19 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0