12 timmars sömn..

Godmorgon kära bloggen!
Vaknade upp för en liten stund sedan efter att ha sovit hela 12 timmar. Mår bättre än igår men absolut inte bra. Febern känns bättra, men har fortfarande ont i halsen och huvudet. Nu ska jag lägga mig och läsa världens absolut bästa bok samtidigt som jag äter frukost. Sen någon gång så kommer Rikke och hämtar mig för vi ska äta lunch och kanske ta en sväng förbi kontoret, har lite saker jag måste fixa inför nästa vecka. Sen hem och parkera mig i sängen igen. Skulle verkligen behöva städa lite här, ser ut som ett sjöslag precis som vanligt men jag får se om jag orkar lite senare i eftermiddag.

Nu frukost och läsning! Skriver säkert mer under dagen.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0