Tillbaka för att stanna!

Nu jäklar mina damer och herrar är jag tillbaka i rutan (skärmen) för att stanna. Efter flera veckors ångest och en jobbig tur ner för två trappor till våran admin Lena så har jag äntligen fått ett internet usb. Ingen är lyckligare än jag, har redan spenerat flera timmar framför datorn vilket har gett mig fyrkantiga ögon. Men firas ska det självklart göras med pannkaks fest och film kväll. Här tar vi nämligen alla tillfällen vi kan få till att fira.
 
Livet i Turkiet rullar annars på som vanligt flänger runt som en dåre mellan jobb, middagar, fest, utflykter, sängen men framför allt poolen. Håll i hatten så varmt det är 42 grader i skyggan idag, inte mänskligt! Räknar ner dagarna gör jag också för om exakt två veckor sitter jag på en transferbus ut till antalyas flygplats. Då är det dags för mig att kasta in handduken och åka hem.
 
Nu ska jag klä på mig och möte Rikke  Pikke!!
<3/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0