Solning!

Dagens solning har gått bra! Fått lite färg även om det känns som att solen inte tar något, men jag antar att den gör det i alla fall. Nu ligger jag i sängen med hårinpackning och ansiktsmask i ett försök till att bli lite snygg och fräsh. Vet dock inte om det blir bättre men det visar sig senare. Efter middagen ska jag bara spenderas här i sängen kanske på ballkongen med en cola och en bra bok. I kväll ska jag i alla fall cykla in till centrum och äta middag med Rikke pikke och diskutera livet. Kanske ska shoppa lite också, hemgång snart så man får ju passa på. I Veckan kommer jag inte ha tid, ska tydligen jobba röven av mig. Men om 10 dagar på sitter jag på bussen på väg till flygplatsen. Ska bli awesome, räknar ner dagarna!
 
Upptäckte just att lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig, måste kanske försöka städa lite också! Men bara kanske.
 
♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0