sicken stjärna!

Vi brukar alltid säga att om man gör något dumt/klantigt så gör men en Apollo. Eftersom att vi inte gillar resebolaget apollo eftersom att om är våra konkurenter, vi tycker dom är efterblivna. Så när vi hade blue awards i Fredags så delade dom självklart ut priset månadens apollo, vilket Rikke van! Alltså den som har gjort det klantigaste under månaden. Nu till det roliga, jag och Rikke sitter och äter middag på Villa okan när hon får ett sms av sin pappa,
 
"Grattis Rikke, jag såg att du vann månadens Apollo. Vet inte riktigt vad det innebär men på spanska betyder Apollo kyckling, så jag antar att du antingen blev månadens kyckling eller vann en kyckling. Grattis i alla fall"
 
Vi skrattade tills vi dog, Sicken stjärna!
Nu ska jag försöka sova, god natt!
 
 
♥/D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0