Runner!

God morgon!
Just nu sitter jag på kontoret och fixar och trixar med lite saker. Det är nämligen så att jag är runner idag hela dagen vilket betyder att att gör allt som Guide online behöver hjälp med. Åker runt på alla svåra fall och om fem minuter ska jag åka ut till Incekum som ligger ca 45 minuter här ifrån för att boka biljetter och lösa internet problem. Sen ska jag åka hem hela vägen igen!
 
I går hade vi blue awards på Palm beach där det delades ut en hel del priser och bjöds på middag. Efter det bar det av till den galna hästen och kvällen rundads av med fot bad i poolen och mysstund med Rikke. Man måste ta tillvara på de få dagarna vi har kvar här, en vecka för Rikke och 11 dagar för mig.
 
Nu klistra på smilet och hoppa in i bilen, here i come!  
 
♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0