Hoppar!?

God morgon kära bloggen!
Idag är det söndag vilket innebär att jag är ledig för första gången på länge! Morgonen har spenderats i sängen med en god frukost och nu ska jag krypa ut till poolen där jag ska spendera hela dagen. För det mesta i poolen men för hopningsvis även i en sol stol. Tänkte nämligen göra ett försök till att bli brun, återkommer med info om hur det gick senare. Annars så har vi tydligen bokat en resa till Barcelona, eller min familj har bokat och jag fick följa med. Jag fick en extra säng på 140 cm, vilket betyder att jag måste sova som en mask, spännande!
 
Efter som att det är söndag idag så betyder det att det är Måndag i morgon. Och just den här måndagen är en väldigt speciell dag! Kl 11 i morgon hoppar vi, mer info kommer om vi överlever vill säga!
 
♥/D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nisse! var du tvungen att skriva det!!!

2012-07-15 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0