Författar verkstad..

Sitter på kontoret och dricker kaffe samtidigt som jag skriver utflykts kompendium. Jag förstår inte varför jag är den stackars personen som måste sitta  och skriva om alla våra kompendium. I och för sig så tycker jag att det är ganska skönt att sitta inne på kontoret i ac och skriva istället för att springa runt i värmen och hosta på mina gäster. Kommer nog sitta här hela förmiddagen, sen i eftermiddag ska jag åka ut till Incekum och ha sms service. Annars händer det nog inte så mycket i kväll förrutom att vi har weekly och pizza fest, som belöning för att vi nådde våra service mål i Juni.
 
Idag är det 13 dagar tills det är dags att åka hem. Tiden går så sakta samtidigt som den springer på i rasande takt. Det är så mycket jag måste hinna med här innan jag åker hem och samtidigt vill jag bara hoppa på planet idag!
 
♥/D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0