Ensam och övergiven?

Sitter på kontoret och är precis klar med dagens jobb pass. Ska kil förbi och köpa in sallad innan det är dags att åka hem. Idag är det film kväll/pluggkväll med mat i sängen som står på schemat. Mitt internet har helt plötsligt utan förvarning bestämt sig för att lägga av, där av den katastrofala uppdateringen. Har varit utan i över en vecka nu och det känns allt annat än bra, men förhoppningsvis så fixar dom det snart. Har mamma och pappa abstinens, så behöver verkligen en liten skype date snart. Annars blir mitt liv inte roligare för tillfället, förutom att jag höll på att köra över en stackars cyklist idag. Men han får faktiskt skylla sig själv om han är så dum och cyklar ut mitt framför mig.
 
Eve åkte hem igår så nu känner jag mig ensam igen. Men det släpper nog snart, jag har ju i alla fall Rikke kvar. Ett tag till!! Nu köpa mat och åka hem, ska gå och lägga mig super tidigt idag. Ska bli så skönt!
 
♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0