Ut på nya äventyr..

Appropå äventyr så vill jag för övrigt bara tala om att jag överlevde nattens bravader. Kom hem runt halv 5 tiden, förvånansvärt pigg och fräch. Hur som helst så var kvällen väldigt trevlig, det började hemma hos mig med kortspel och groggar och slutade på papas där vi dansade och minglade runt.

Idag eller rättare sagt om en liten stund så bär det av mot öknen för att studda en av våra utflykter, stars and beduines. Ska bli intressant och riktigt mysigt, får förhoppningsvis rida kamel och grejer. Mitt problem är bara att jag inte riktigt vet vart ska ha pick up. Försökte ringa Trevco (vår sammarbetspartner) men dom viste inte riktigt. Tror att jag ska ut till ett utan våra hotell som ligger en bit utanför Hurghada. Då får det bli en taxi ut dit, jobbigt!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0