två timmar senare!

Och efter en timmes powernap, en liter cola och det sista godiset så börjar jag nu känna mig som en människa igen. Ligger i sängen och pluggar inför Kairo. Jag har en sån jäkla prestations ångest när det kommer till sånt här. Vill verkligen att allt ska gå perfekt vilket det absolut inte kommer göra eftersom att det är min första utflykt till Kairo. Det jag har svårt för är dessa jäkla gudar, finns typ 100 st som alla är gud över något och som ser ut på ett speciellt sätt som jag bara blandar ihop. Funderar på om jag ska ringa carro och be henne komma över och förklara hur det ligger till. Det kanske fastnar lite bättre om man får höra det och inte bara läsa. Annars så är det en lugn och skön dag, ska gå och lägga mig super tidigt. Inatt har jag nämligen pick runt 2 tiden så det blir en hård dag. Som tur är kan man sova halva vägen i alla fall på bussen.



♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0