Slut som artist!

Shit vilken dag! Klockan ringde kvart i sju men efter endast tre timmars sömn så var min kropp inte redo att gå upp. Måde väldigt bra ändå för att ha varit ute till kl 4, förutom tröttheten då. Körde ut till El dahar och hade service på två olika hotell, åt även frukost där. Väldigt många gäster med frågor och funderingar, men det är bara roligt. Efter det drog vi vidare till ett annat hotell för att äta lunch, gäller att utnyttja sina förmåner till max. Tillbaka till kontoret för att boka utflykter och göra pappersarbete. Sedan vid 2 tiden hade vi siesta till kl 5, då jag passade på att köra ett ordentligt gym pass. Hem tok sov i 30 min, upp igen klä på sig och dra vidare ut till el dahar igen för välkomstmöte. Jätte många gäster, bokningar och frågor. Halv 9 blev vi klara där så vi åkte till ett tredje hotell där vi åt middag. Kom hem för kanske en timme sedan, och stupade i säng. En reseledares glamorösa liv!  Hektisk men fantastiskt rolig dag med underbara kollegor.

I morgon har jag min första utflykt och jag är MEGA nervös, hoppas verkligen att det kommer gå bra!! Kör bara!
Har btw inside information som kommer komma upp i morgon, det vill ni inte missa!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0