Packad?!

Har precis försökt packa vilket inte gick speciellt bra så nu har jag gett upp. Anledning 1. För mycket kläder med mig. Anledning 2. Väskan har gått sönder. Anledning 3. Ett huvud som fortfarande dunkar efter nattens bravader. Och jag som bara ville ha ett skönt och okompliserat nyår, visst visst. Men nu är det ett nytt år med nya möjligheter och nya upplevelser. Den första blir Egypten som jag åker till om exakt 33 timmar, men nej jag är inte ett dugg nervös snarare LIVRÄDD!!

Nu ska jag försöka sova och hoppas att jag mår lite bättre i morgon.
PS: Pappa har lovat att köpa en ny resväska till mig i morgon, en stor jäkel. Världens bästa pappa!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0