Översvämmad lägenhet..

Efter en lång och härlig dag på stranden så såg jag fram i mot att hoppa in i en skön dusch men nej. Öppnade dörren och möttes av 5 cm vatten på hela golvet. Tydligen läcker det någonstans under diskbänken. Ringde fastighetsskötaren som sa att rörmokaren skulle vara här om 20 min, in shala. Det var en och en halv timme sedan, helt fantastiskt. så min dusch blev inte riktigt av utan jag sitter istället här och filosoferar, ska hem till Nina och äta middag om en stund så det vore ju mysigt med en dusch innan men man får inte hoppas på för mycket i det här landet.

Tänkte slänga upp några bilder på min lägenhet om någon är nyfiken!
           

Innan den blev översvämmad!!!!!! 

♥/D


Kommentarer
Postat av: Marcus

Kungligt boende! Synd på vattenläckan, hoppas att det löste/löser sig :)

2012-01-08 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0