Överkörd av tusen bussar!

Precis så känner jag mig just nu, shit vilken dag. Har varit på flygplatsen sen 9 i morse och tagit emot alla bussar som ska hem till kalla Norden och berättat hur in checkningen kommer gå till. Efter det fick jag springa till ankomst parkeringen och börja sända iväg de bussar som skulle till vårat blue village hotell ca 10 bussar. Och där i mellan har jag delat ut bussnummer. Har inte stått still eller ens hunnit hämta andan på hela dagen. Kom precis hem och ramlade ihop i sängen som ett jädra korthus. Frågan är what to do now? Sova, duscha, gymma, plugga, åka med till ett hotell och ha dinner mingle, eller bara ligga här i sängen i fosterställning. Tror nästan jag kör på det sista alternativet. Dock skulle ju inte lite mat sitta helt fel var ju ca 9 timmar sen man åt sist.

♥/D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är vädret? är det inte jobbigt att jobba så hårt i värmen? :O

2012-01-24 @ 22:27:02
Postat av: Denise

Vädret är jätte bra, har vänt och blivit varmare nu. Klart det är jobbigt att jobba i värmen, men det hör till. Man slipper snö och kyla i alla fall =)

2012-01-25 @ 13:35:43
URL: http://deniseuveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0