Min vanliga tur..

Idag trodde jag att jag skulle få börja jobba men så blev det inte. Istället fick jag följa med ut och studera ännu en utflykt, nämligen Delfin safari. När vi kom fram till båten så var jag som ett barn på julafton, taggad och förväntansfull till max. Men efter en hel dag på havet och utan att se en enda delfin så kände jag mig mer som ett barn som inte fick några julklappar alls. Vilket sög stenhårt. Men det positiva med dagen är att jag hade super trevligt med alla andra gästerna, snorklade vid fantastikt fina korallrev och fick värsta brännan i ansiktet.
Sammanfattning: En bra dag!

Sen han jag inte mer än att komma innanför dörren innan min underbara chef ringde och berättade att jag inte ska vara GOL (guide on line) i Alanya utan *trumvirvel* vanlig guide. I am so happy!!
Men den glädjen försvann lika fort igen när jag insåg att jag ska jobba min första dag i morgon och det är flygplatsdag. Det innebär transferuniform vilket också innebär att jag måste stryka den. Problemet här ligger i att jag inte har något strykjärn, fuck! Får ringa runt till mina kära kolegor och fråga om jag får låna deras, jobbigt. 

Som ni märker så har den här dagen bestått av blandade känslor! Ska ta tag i alla mina måsten, plugga, stryka och plocka ur tvättmaskinen och sen krypa ner i sängen och titta på en bra film.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0