Måste verkligen lära mig att...

slappna av!!
Första dagen som jag verkligen är ledig sedan jag kom hit och jag har varit hemma i tre timmar och är redan uttråkad. Då har jag ändå, ätit, städat, handlat och suttit vid datorn. Skulle behöva lära mig hur man gör när man slappnar av. Undra om man kan gå en kurs eller liknande. I morgon ska jag förresten börja äta nyttigare, de tre veckor jag har varit här har inte varit speciellt hälsosamma. Eller jag tränar typ fem dagar i veckan men jag äter inge bra alls. Men det är svårt att äta bra här, man har inte tid eller ork, blir mycket snabb mat och cola. Men jag ska verkligen börja förska äta bättre, ialla fall så långt det går. Så att träningen gör någon nytta!

Nej nu ska jag hitta lite kraft och styrka och sätta mig och plugga till kl 5. Undra om jag orkar det, men det tror jag nog. Brukar bli bra när man väl har kommit igång! Kairo se upp här kommer värdens bästa guide!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0