Mahmaya

Godkväll Sverige! Jag har egentligen inte tid att blogga, väntar på att teamet ska komma hit så att förfesten kan börja. Tänkte bara slänga upp några bilder fån mahmaya, paradiset på jorden. Så konstigt hur det kan se ut som skit på vissa ställen här och sen åker man bara en timme ut med båt och kommer till paradiset, sjukt. Jag tror att bilderna talar för sig, en bild säger mer än tusen ord.

     

Vill bara passa på att önska alla en trevlig kväll för det ska jag i alla fall ha. Ska skaka rumpa på papas, som en galning. Hoppas jag överlever natten bara!

♥/D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fasen va nice! Hoppas att du överlevde natten :)

2012-01-14 @ 09:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0