Lycka!

Jag tror inte att det finns någon större lycka än att man får göra det man älskar mest av allt, varje dag. Samtidigt som man även får höra att man är otroligt duktig och bra på det man gör! Som ni säkert förstår så gick mitt och Ninas välkommst möte som min chef skulle studera otroligt bra. Fick nästa bara positiv feadback och hon sa att det kändes som att jag hade stått där framme hundra gånger förut. Men självklart fanns det även en del att jobba på vilket är perfekt att höra. Om man inte vet vad man gör mindre bra så kan man ju aldrig bli bättre! Feadback är så härligt att få, älskar det verkligen! Ska försöka införa mer feadback på våra team möten en gång i veckan eller nått, dom man jobbar med vet ju verkligen alla ens svaga och starka sidor.

Nog om det, nu ligger jag i sängen efter atta ha ätit världens godaste tacosallad! Det ska definitivt bli en tradition!
Juste Kairo kokar! Flera hundra tusen demonstranter befinner sig på torget och demonstrerar. Än så länge så är det "fredliga demonstrationer" men vi har flyttat min Kairo utflykt från Lördag till Söndag. Men jag skulle bli förvånad om den inte ställs in helt, araberna vet nämligen något som inte vi vet. Köerna till bensin mackerna är kilomer långa. Sist när det blev demonstrationer i Kairo så ströp dom all exportering av bensin från Kairo, så folket börjar bunkra upp med bensin. Inte ett gott tecken! Man känner att det ligger i luften, och i morgon sägs det att det kommer explodera. Efter Fredags bönen kl 12, så den som lever får se!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0