Lördag..

Idag har jag varit ledig hela dagen och legat på stranden. Men har haft en sån jäkla huvudvärk så vid 4 tiden gick jag hem och kröp ner i sängen och har sovit sedan dess. Nu känns det lite bättre men gör fortfarande riktigt ont. Ikväll ska vi ha team fest så jag hoppas att huvudet släpper så att jag kan gå, annars får jag ligga hemma och kolla på film. I morgon ska jag också Carro studda Quadax, som är att man åker fyrhjuling i öknen ska bli s jäkla roligt, så vill verkligen vara frisk tills dess. 

Fick förresten ett sms från en kolega i Makardi som berättade att hon skulle hälsa från en dansk familj som jag hade på min utflykt igår att dom var jätte nöjda och att dom blev chockade när jag berättade att det var min första utflykt. Dom tyckte att jag gjorde ett fantastiskt jobb och att jag var jätte duktig. Så det var riktigt roligt att höra!! 

♥/D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0