In lala land...

Goddag mina kära läsare!
Idag är det Onsdag för er som inte har koll på det och jag har haft mitt första "välkomstmöte" själv. Det kom i och för sig bara 5 stycken danskar men ändå. Jag har ingen aning om dom förstod va jag sa men dom var glada och köpte mycket utflykter så jag tror att det gick bra. Du har jag ledigt till kl 6 på jag ska gå på Turkisk hamam, spänande. Ska bara hitta dit också, kommer bli ett helt projekt. För tillfället ligger i jag sängen och velar mellan om jag ska, plugga, handla eller sova. Skulle verkligen behöva gör alla tre men känns så jäkla jobbigt att plugga och handla. Kanske börjar med att sova lite middag så får vi se vad jag orkar med efter.

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv, kanske blir en utgång i kväll om farmor orkar vill säga!

♥/D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Pensionääär! :)

2012-01-18 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0