i'm bulletproof...

Idag är det en bra dag, en riktigt bra dag till och med. Vet inte varför, har bara en sån fantastisk känsla i hela kroppen. Att få jobba med något man älskar och att varje dag längta till jobbet, är helt awesome. Så fort klockan ringer vill jag bara kasta mig upp ur sängen, älskar livet. Nu ska jag kia ner till gymmet och köra ett ordentligt pass, har nämligen siesta nu så man får passa på. Ikväll bär det av till ett hotell för välkomst möte, och inte vilket möte som helst. Det är nämligen så att min chef ska studera mitt välkomstmöte och se om jag sköter mig, läskigt! 

Senare kommer en uppdate om läget i Kairo för er som är nyfikna. Men jag ska även bekänna 8 saker om mig själv, det vill ni inte missa!  

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0