Historien om Denise och hennes destinationer!

Det här är ta mig tusan helt jävla fantastiskt. Nu ska ni få höra historian om Denise och hennes destinationer. Det hela började när jag kom hem från service och co och fick reda på att jag hade fått jobb. Min första tanke var, bara jag inte hamnar i Egypten sen spelar det absolut ingen roll. Och vart hamnade jag, just precis i Egypten. Men vist fine jag kan bita ihopp och köra en säsong här för att sen till sommaren få något jag verkligen vill ha. Glad och nöjd sökte jag Rhodos, Kreta och Korfu.

Idag kom beskeden om vart vi ska i sommar och jag var så jäkla nervös jag vågade inte läsa. Så Nina och Cecilia skulle läsa mailet och berätta för mig vart jag hamnade. Precis innan dom öppnar mailet så säger jag högt över hela kontoret "Det spelar egentligen ingen roll bara jag inte hamnar i Turkiet" och självklart så är det precis där jag hamnar. I fucking jävla Alanya!!  Men vist fine tänkte jag, det är lugnt se det som en utmaning. Jag blev ju trotts allt guide och det var ju positionen som var det viktigaste för mig. Trodde jag ja!!!  Skrollar ner på sidan och upptäcker att det står GOL!!!  Jag är ingen jäkla GOL person jag ska ju guida utflykter, inte sitta på ett kontor och svara på mail och telefonsamtal. 

Sammanfattning jag fick varken den destinationen jag ville ha eller den positionen! Men hej det är ju bara roligt! Ibland undrar jag vad jag gör för fel. Ska lägga dig i sängen och fortsätta läsa Alkemisten, och förhoppningsvis inse att det finns en mening med allt. Sen ikväll ska jag dränka mina sorger, önska mig lycka till! 

♥/D 

Kommentarer
Postat av: jessicaL

vad tråkigt att höra hörru :/ men om man inte är så insatt, vad egentligen innebär GOL? Kommer du BARA sitta på kontor? :O

2012-01-14 @ 13:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0