Härlig dag..

Hej alla damer och herrar!
Idagen började på värsta tänkbara sätt när jag och Nina skulle gå till kontoret. Vill inte gå in på detaljer men jag kommer ha men för livet, jäkla araber. Vi bet i hop och körde på, först service på ett hotell sedan begav vi oss till ett annat för att ha välkommst möte. Mitt första stora välkomstmöte, tror vi hade 60 gäster. Åkte tillbaka till kontoret och boka in utflykter, likviderade, gjorde välkommst lappar mm. Mycket kontors jobb är det, mycket mer än vad man tror. Fick reda på att jag skulle köra City Tour buss nummer 2 idag. Så jag fick skynda mig hem, ta något att äta och byta uniform.

Nu ska jag springa ner till gymmet för att boka massage, det har jag gjort mig förtjänt av. Sedan gå till kontoret för pick up, hoppas utflykten går lika bra eller bättre än den förra! Härlig dag på jobbet.

Berättar när jag kommer hem hur det gick runt 21.00!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0