Godmorgon!

Idag är det Söndag vilket betyder ledighet. Borde egentligen må skit i dag eftersom att jag skulle ha varit ute i går. Men efter en fantastiskt rolig förfest hos Jossan så blev farmor (jag) så fruktansvärt trött. Så jag kastade in handduken och gick hem och la mig. Lika bra för istället så bår jag som en prinsessa i dag. Dagen ska spenderas på stranden hela dagen och sedan gymmet. Ikväll ska hela teamet äta middag tillsammans och ha någon form av prisutdelning tror jag, blir säkert trevligt.

Just nu ligger jag i sängen och har precis ätit en super duper frukost, nämligen äggröra, yoghurt med flingor och jordgubbar och ett stort glas juice. Så nu är jag redo för dagens bravader!



En liten bild på Nya Marinan, tagen när vi var på väg till Mahmaya!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0