Första dagen i uniform, check

Hallå!
Idag har det varit en lång men rolig dag. Började med att senda bussar med gäster från ett av våra hotell till flygplatsen. Sen åkte jag med en av bussarna till flygplatsen där jag hade en daparture transfer (min första). Efter det stod jag och svarade på frågor vid in check osv, sen var det dags för ankomst och då stod jag och delade ut bussnummer typ hela dagen. Innan det blev dags för mig att åka med en buss till hotellen för att släppa av gäster där jag även höll min första ankomst transfer (min första). Nu har jag precis tryckt i mig en hamburgare efter att inte ha ätit på 9 timmar. Är för tillfället helt slut, men ska försöka palla mig till gymmet och bränna hamburgaren jag precis tröck. Sen i kväll är det team meeting och middag, himlans trevligt.

I morgon ska jag "studda" en av våra uflykter nämligen SPA!!!  Helt fantastisk, ska även hålla mitt första välkomstmöte, lite nervöst men det ska nog gå bra!



En glad men trött tjej, i sin fina uniform!!

PS: Jag har fått en inneboende, nämligen Casper som jag gick servie och co med. Så nu jäklar ska jag bli bra på danska!

♥/D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad söt du är i din lilla dress Nisse!!

2012-01-17 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0