Fan vilken bra dag..

det har varit idag. Jag harr hunnit göra massa tråkiga saker som jag jag skjutit upp som tillexempel fixat mitt translation tillstånd och skickat iväg min visum anökan till Turkiet i sommar. Efter det låg jag på stranden i typ fyra timmar och bara chillade, läste och filosoferade. Sen gick jag powerwalk från stranden till kontoret och skrev ut alla listor inför i morgon, flygplats dag. Och jag såg att jag skulle vara departure ansvarig, min andra gång på flygplatsen och sen sända alla Aquamarin bussar från flygplatsen, spännande. Känns bra att dom redan ger mig mycket ansvar, learning by doing!

Nu ska jag sätta mig och plugga Kairo hela kvällen, vill verkligen vara så förberedd som jag kan vara.



En härlig sommarkväll på bryggan!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0