En vanlig Söndag..

Idag har jag och Carro varit och kört fyrhjuling i öknen och det var mega fett. Shit va roligt det var, speciellt när man fick ha gasen i botten och bara köra. Vi kom hem vid halv ett tiden så efter det hade vi planerat att gå till stranden men det blåser så mycket idag så vi blev otaggade. Istället så har vi ätit lunch, jag har städat lägenheten och nu håller jag på och fixar naglarna. Jag funderar på om jag ska orka gå och handla, tror nästan det. Undra om man är lat om man tar en taxi till affären, tror nästan det.

 

Ikväll så ska jag och Carro köra ett riktigt hårt pass på gymmet för att sedan ha spa. Ansiktsmask, hårinpackning och bada buddelpool. Ska bli riktigt nice. Måste även börja plugga på Kairo som jag ska köra på Lördag, är nervös redan nu.

På tal om Kairo så är det snart dags för ettårs dagen för revolutionen som bröt ut 25 Januari. Många tror att det kommer bli en nu revolution medans vissa bara tror att det kommer bli lite demonstrationen. Vi får helt enkelt vänta och se. Men stämningen här i Egypten är minst sagt spänd, så någonting kommer absolut hända. 

Nu ska jag ta mina små ben och gå till Metro, undra vad jag ska handla bara.  

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0