En vanlig Onsdag, eller?

Shit va den här dagen har varit lång och ändå är klockan bara 7. Dagen började med att jag studdade Martine som hade välkommst möte på ett av våra finaste hotell La Reve, som förövrigt ligger långt åt helvette. Efter det åkte vi tillbaka till kontoret och fixade lite pappers arbete. Det är mycket mer kontrorsjobb än vad jag trodde, men det är bara kul. Kl 12 var min arbetsdag slut (jobbade nämligen bara halvdag) så fort hem och slänga i mig lite lunch för att sedan bege mig till stranden. Skulle ha fotat men glömde såklart kameran hemma, som vanligt. Där låg jag och stekte ett par timmar, 3 för att vara exakt. Men som vanligt så blev jag uttråkad och bestämde mig för att åka hem och dra till gymmet istället. Sagt och gjort en och en halv timme på gymmet och en dusch senare så sitter jag nu i sängen och äter min glamorösa middag, nudlar ur kastrull (hatar att diska)

I morgon ska jag studda Makmaya som är en paradis ö som ligger en timme med båt utanför Hurghada. Och som tur är så är Carro ledig/sjukskriven så hon ska följa med mig. Kommer bli grymmt. Ska försöka fota lite och visa er i morgon. Nu ska jag fortsätta mitt ständiga pluggande, så mycket att lära! =)



♥/D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad bra din blogg är, jättekul att läsa vad du gör!! :) Jag har varit på ön Mahmaya för två år sen, den är jättefin! Glöm inte kameran när du ska dit, helt otrolig plats :)

2012-01-11 @ 19:56:27
URL: http://josefinlindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0