En helt vanlig Fredag..

Jag har ont i huvudet, tror det beror på att jag har stressat som en tok hela dagen! Har även bråkat med massa tekniska saker på kontoret, som driver mig till vansinne. Men nu har jag i alla fall slutat för dagen och ska glida över till Maja, hon ska lära mig allt hon kan om Kairo. Kommer säkert ta hela kvällen om jag känner henne rätt. Dagen har förresten enbart inneburit service, service och mer service. Men ikväll är det party, all in som gäller. Jag känner verkligen att jag behöver slappna av lite. Man är så himla spänd här hela tiden, vill verkligen inte göra några fel. Fast det gjorde jag idag ändå, skrev fel datum på en utflykt till en gäst. Men jag hoppas att jag löste det.

Annars så hoppas jag att ni får en super bra Fredag, det ska i alla fall jag ha! =)
Loats of love!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0