En dag full av wake upp call!

Tänk att man efter nästan 20 år fortfarande kan chocka sig själv, helt otroligt. Jag har nämligen alltid sett mig själv som en organiserad och noggran människa tills jag idag öppnade dörren till min lägenhet och möttes av ett bombnedslag.  Hur fan gick det till? Min första tänke var att shit någon har varit här inne, men sen upptäckte jag att den någon var ju faktiskt jag. Är jag verkligen sådär stökig, jag som alltid har trott att jag har haft ett organiserat kaos. Men nej, det va fan ingen organistaion här inte, bara kaos. Tog tag i saken och gick till Metro och handla alla städgrejer som fanns och gick hem och storstädade. 2 timmar senare och med en skinande ren lägenhet så upptäcket jag att jag trivdes bättre när det var kaos.
Dagens insikt: Ska aldrig mer städa!!

Dagens andra wake upp call var när jag skulle sätte på tvättmaskinen, hur fan gör man? Eller hur värmer man maten från igår utan micro? Och jag kan inte laga mat, hur tusan gör man det? Någon vänlig själ som vill lära mig? Behöver all hjälp i världen. Jag saknar min mamma som alltid hjälper mig (bortskämd). Kommer aldrig flytta hemifrån, jätte jobbigt ju.

Nu när min lägenhet är så fin så känner jag mig smuttsig i stället, så jag bestämmde mig för att göra en ansiktsmask. Så här sitter jag nu själv och känner mig obekväm med allt det rena runt omkring mig. Jobbigt!



♥/D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha du asså.. men va fasen är det du har i ansiktet? säker på att du tog rätt tub? Ser ut som en krigsmålning!

2012-01-10 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0