Egypten växer..

Idag har jag åkt med två stycken kollegor på service och välkommstmöten på våra tre lyxhotell här. Och jag säger bara oh my gud, sicka hotell. Jag tror att jag har sett den bra sidan av Hurghada idag och även insett att jag har ett jäkligt bra jobb, även om Egypten kanske inte är dröm destinationen. Jag insåg även idag att jag kommer för köra de största och coolaste utflykterna i resebranschen. Känns jäkligt bra, klarar jag det så kommer jag verkligen att klara precis allt.

Appropå dröm destinationen så har jag precis sökt destination till sommaren och det blev, Rhodos, Kreta och Korfu. Bara grekiska öar, men jag älskar grekland! Så nu gäller det att hålla alla tummar i världen för att jag får något av mina önskemål, sen är alla välkomma till Grekland för att hälsa på mig! =) Kommer bli grymt!



Ni får ursäkta alla bilder på mig själv, men har inte så stort urval tyvärr. Men jag ska lägga upp bilder på min lägenhet om en stund. Ska bara äta pasta och tomatsås ur kastrullen <3

♥/D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du skriver bra pingvin! Kul att läsa och höra att du trivs men främst av allt mår bra :). Sitter själv och planerar nästa resa till Thailand.. Är inte klar där! Om man nu kan bli det? Kör hårt tjejen, du kommer alltid vara saknad.

2012-01-06 @ 17:49:31
Postat av: Soffe

Grekland låter som ljuv musik i mina öron <3

2012-01-06 @ 18:01:05
Postat av: Denise

Marcus, man blir aldrig någonsin klar med Thailand, världens absolut bästa land!

Soffe, då kommer du allt och hälsar på va? <3

2012-01-06 @ 21:10:03
URL: http://deniseuveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0