Dagen med stort D...

Då var det dags att hålla min första utflykt, City tour! Jag är sjukt nervös men otroligt peppad på samma gång. Pick up är inte förrens vid tre så jag är ledig fram tills dess. Tänkte gå ner till gymmet nu och köra ett ordentligt jäkla pass och efter det sätta mig och plugga på City touren. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra, men jag tror det. Jag har en bra magkänsla.

Måste bara passa på att berätta om Hamam som jag var på i Onsdags. Det var verkligen en speciell upplevelse, tror att jag är skadad för livet. Hamam är ett turiskt badhus där man blir skrubbad för att få bort döda hudceller och sen får man massage. Man har även tillgång till jacuzzi och bastu. Det låter som ett riktigt soft ställe, men skenet bedrar. Först och främst så var det jag och 100 stycken tjocka Ryssar i speedos. När man skulle bli skrubbad så låg man fyra stycken på varje bord. Det fanns ungefär 20 bord i ett rum. Så alla låg tillsammans och blev skubbade. Dessa halv nakna ryssar låg alltså och blev skubbade av halv nakna egyptiska män som dessutom var väldigt närgångna. De  höll även varandra i handen när dom sedan skulle gå hela vägen till massage rummet. Mycket märkligt! Själv bad jag om en kvinnlig skrubbare, vilket jag så här i efterhand är riktigt glad för att jag gjorde. Men som sagt aldrig mer Hamam. Det bästa är att jag måste sälja in Hamam till våra gäster, kan bli interesant!



♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0