Då var det dags...

Om exakt 5 timmar är det uppstigning för att bege sig till Arlanda och Egypten på obestämd tid!! För tillfället känns det hur bra som helst men såklart även lite små nervöst. Mest inför att träffa alla andra reseledarna och hoppas att dom gillar mig, läskigt. Men såklart det kommer bli en sjuk omställning, jag ska lixom flytta till Egypten i flera månader och jobba inte bara åka på semester. Tror fortfarande inte riktigt att jag har insett det, men det kommer nog förhoppningsvis.

Gick förresten lite bättre med packningen idag som tur är, fick en ny superfin väska av pappa. Hoppas bara att jag känner igenn den på bandet i morgon i Egypten och att den håller dit. Annars blir det jobbigt, talar nämligen av egen erfarenhet.


En gullig bild på mig men som hamnade lite på sniskan, vet inte hur man snurrar den åt rätt håll!

Men nu är det faktiskt så att jag måste försöka sova lite så att jag inte är helt död i morgon! Önska mig lycka till....

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0