Blev ingen strand..

Hur typiskt är det inte, jag kastade mig upp ur sängen och skyndade mig jätte mycket för att komma i väg till stranden. Men när jag kommer ut genom dörren så upptäcker jag att det är helt mulet ute. När man väl är ledig lixom så är det dåligt väder, det var första gången som det inte var strålande sol sedan jag kom hit. Jaja, gick upp och bytte om till gymkläder och gick ner och körde ett jäkla pass. Sedan blev det lunchdate med frugan (eve på skype) saknar henne. Och nu har jag precis stor städat hela lägenheten, till och med tvättat sängkläderna. Känner mig riktigt uktig idag faktiskt. Nu ska jag kila iväg till kontoret en snabbis och skriva ut alla listor inför i morgon dagen. Jag ska nämligen inte vara på flygplatsen utan på ett av våra största hotell. Ska skicka iväg bussar med de som ska till flygplatsen men också ta emot alla bussar som kommer från flygplatsen. Kommer nog gå bra, trotts att jag är helt själv hela dagen. Efter kontoret så funderar jag på om jag ska köpa med mig nått gott hem och lägga mig och titta på film och bara chilla. Har varit så uppe i varv sedan jag kom hit så det behövs nog!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0