Beer Pong..?

Huvudvärken har fortarande inte släppt men Casper köpte hem mat till mig som jag har tryckt i mig så nu känns det lite bättre i alla fall. Men nu ligger jag i sängen igen och tänkte titta på film och sedan försöka sova. Så himla typiskt att jag har ont i huvudet just i dag när vi skulle ha beer pong competion och allt med bastuklubben. (=alla som jobbar på tuinordic) Kommer där i mot bli roligt i morgon när man får höra alla historier och allt skvaller från ikväll, som jag har förstått det så brukar det gå ganska vilt till på dessa tillställningar.

Det som gjorde min kväll är att jag precis kom på att jag har en stor fet godispåse i min låda!!  Älskar min familj mer än någonsin! <3

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0