Bara massa babbel egentligen..

Då var Tisdagen avklarad. Shit vilken dag helt sjukt. Har Skickat i väg 200 gäster till flygplatsen och tagit emot ca 200 gäster och hjälp dom att checka in och allt, bra service va! Kom hem krypandes vi 6 tiden med skorna i ena handen och colan i andra. Vi var tvungna att fira att vi hade överlevt dagen med flygförseningar och strejk med den obligatoriska mc donalds middagen. Vi var även tvugna att hälsa rasmus välkommen tillbaka från semestern och den mannen älskar mc donalds. Efter en underbart god och välförtjänt middag så kröp jag vidare ner till gymmet för en underbar (svin ond) massage. Fick även veta att jag är konstig, som att jag inte redan viste det lixom. Har tydligen en sne rygg och massa konstiga muskelknutar, jo man tackar ja.

På tal om ingenting så var det en jordbävning här igår, en ganska stor faktiskt. Men som vanligt så sov jag så jag märkte ingenting, så typisk mig att alltid missa allt drama. Ge mig lite spänning i vardagen lixom.
På tal om spänning i vardagen, jag och Casper har redan blivit som ett gift par. Och det som verkligen tog priset var för 5 min sedan när jag upptäckte att jag låg och pratade med casper på facebook om vad vi åt till middag idag. Ganska konstigt med tanke på att jag ligger i min säng och han i soffan, 10 meter från varandra.

I morgon ska jag tydligen vara den första som kör en av våra nya utflykter, har inte fått studera den eller någonting. Vet fasen inte ens vad det är för utflykt mer än att den är ny. Hej improvisation, men bella och karin vet att det är min starka sida så det ska nog gå. Bara att babbla på om allt möjligt som jag brukar! =)

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0