Adrenalin kick!

Utflykten kunde inte ha gått bättre, allt flöt på hur fint som helst. Är så otroligt nöjd och glad. Hade underbara gäster och en fantastisk lokal guide! Efter utflykten var jag så uppe i varv och full av adrenalin men så fort jag la mig på massage bordet så dog all energi ut. Somande innan huvudet nådde bordet. Sov bort hela min massage timme, men jag tror att det var skönt. En varm dusch senare så ligger jag nu i sängen och väntar på att Casper ska komma hem med mat till mig. Har nämligen inte ätit sedan kl 1, men jag älskar sena middagar men 11 är kanske lite överdrivet.

Det har varit trå otroligt intensiva dagar, men det kommer fortsätta hela veckan ut. Vi har nämligen vissa mål som vi försöker nå, och klarar man målen så väntar ett super bra pris. Så det är all in hela veckan som gäller!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0