Vilken dag..

Kom precis hem från jobbet efter en lång men otroligt skön dag. Har mest hängt på Jungel parken hela dagen och ju mer jag är där ju mer förälskad blir jag i det stället. Jag och Martine gick runt hela hotellet och tittade även in i flera av rumen och gud va fint det är. Det är fasen det ända jag kommer sakna med Egypten, Aqua jungel park! Super fint, super trevlig personal, super god mat, super god varm chocklad allt är bara super!

Vi var även en sväng förbi La reve som är vårat 5 stjärniga hotell och på vägen hem så hade vi ett moment. Vi körde med nervevade rutor och arbaisk musik på högsta volym, rakt igenom öknen med en fantastisk solnedgång över röda havs bergen. Ni vet en sån solnedgång som man bara ser på film som färgar hela himlen orange. Såna stunder gör att man inser hur lycklig man är och vilken tur man har som faktisk får vakna varje morgon med ett leende på läpparna. Jag tror verkligen att man kan se på mig hur lycklig jag är över att få vara här. Har hört från jätte många att jag strålar, och att det smittar av sig. En av receptionisterna på jungel parken sa idag att jag bara behöver kliva in genom dörrarna för att han ska börja le. Helt enkelt för att jag alltid är glad! En gäst sa även en konstig sak på min City tour igår, hon sa "dina ögon speglar själens lycka". Märkligt sagt men jag tror att det var positivt.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sätte på en bra film och dricka cola. Är ledig i morgon så jag sattsar på 12 timmars sömn inatt.

♥/D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Nisse!

Det är jättekul att läsa din blogg! Blir lite avis när man själv är hemma i kalla Sverige och sliter med studierna, vill också börja jobba med det jag drömmer om! ;)

Ha det bra!

2012-02-18 @ 19:16:39
URL: http://josefinlindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0