Typisk Söndag..

Jaha, då har man varit i Makardi. Var inte så där jätte spänande men ändå, nu har jag varit där i alla fall. Efter blev det stor handling på Senzo mall och nu har jag diskat och strukigt alla mina skjortor även Caspers alla skjortor. kvällen ska spenderas på gymet men jag har verkligen ingen motivation idag, kryper hellre ner i sängen med en cola och en bra film. Men jag måste verkligen palla mig dit och springa lite. Jag är ledig i morgon också, undra vad jag ska göra då. Hatar att vara ledig när alla andra jobbar, suger så fruktansvärt hårt. Innan jag går till gymet ska jag fixa naglarna, allt för att skjuta upp gymet lite till. Ska försöka hitta lite kraft och styrka. Har varit jätte konstig i huvudet hela dagen, känns som att jag har colasås i hela skallen är super seg. Kan i och för sig bero på att jag sov 13 härliga timmar inatt.

♥/D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej loppan! dags för en skype snart igen :)

2012-02-27 @ 07:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0