Trött..

Just nu är jag så fruktansvärt trött att jag knappt kan skriva. Förlåt för dålig uppdatering men det har verkligen varit fullt upp på senaste tiden. Idag har jag varit ute och studdat en snorklings utflykt vilket var otroligt trevligt. Solad, sov, snorklade, drack liter med te och diskuterade en hel del med de som arbetade på båden. Det finns verkligen bra araber också, speciellt guiden på dagens utflykt. Vi diskuterade och filosoferade tillsammans om livet och andra intressanta saker. Men men nog om det! Jag har service telefonen ikväll vilket betyder att jag ska ligga inne hela kvällen medans alla andra ska ut och festa. Kanske är lika bra i och för sig, behöver nog hålla mig inne ett tag. Ska sätta på en film och sedan gå och lägga mig.

I morgon ska halva teamet studda våran spa utfykt, nice! Jag måste även åka och förlänga mitt visum som redan har gått ut, opsi!! Blir förhoppningsvis en lugnare dag med lite mer blogg inlägg.

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0