Städning på schemat..

Idag är det Söndag vilket ofta brukar betyda ledigt för mig här i Egypten och idag var det inget undantag. Efter 12 härliga timmars sömn så slog jag upp mina ögon och möttes av klarblå himmel och strålande sol. Slängde i mig frukost och intog solposition på stranden halv 11. Var super skönt låg och små sov, läste och bara lyssnade på grym musik. Åt även deras fantastiska tonfisksallad. Jag kom hem för ca 20 min sen för det började blåsa och jag började bli rastlös. Nu väntar det stor städning, Caspers mamma kommer hit på Tisdag så jag har fått order om att städa. Haha! Vilket verkligen behövs kan jag lova. Efter det ska jag försöka palla mig till gymmet men har verkligen ingen energi för det idag, men jag ska försöka. 

Ni får ha en grym Söndag!
♥/D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0