Söndag...

Nu har jag varit riktigt duktig, har i princip pluggat sen kl 5. Eller jag gjore en liten paus och gick över till Nina och åt middag. Hon hade lagat lins och tomat soppa, riktigt gott. Tur att jag har henne som tar så bra hand om mig. Nu ska jag plugga vidare, är nästan klar med mitt kompendium som jag håller på med. Sen ska jag sova så att jag är pigg till i morgon. En hel dag fylld med service både på förmiddagen och eftermiddagen. Men förhoppningsvis så blir det lugn, Måndagar brukar vara lugna. De flesta reser nämligen hem på Tisdagar. Annars så har jag haft en riktigt bra Söndag, har fått mycket gjort. Nu ska jag plugga vidare så att jag får gå och lägga mig någongång! 

Förresten så är det riktigt tråkigt att det aldrig är någon som komenterar. Vad vill ni att jag ska skiva mer/mindre om? Eller så vore det vara roligt om ni skriver hej, så jag vet vilka som läser min blogg. Om det är någon som gör det vill säga! 

♥/D 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Sorry att jag inte kommenterat på länge, ren lathet :)



Men jag läser din blogg varje dag!



Som jag sagt tidigare, du skriver bra pingvin :)



Lite mer bilder är mitt önskemål



Kram

2012-02-06 @ 12:53:55
Postat av: Soffe

Nisse jag läser varje dag!

Saknar dig min lilla yrväder <3

2012-02-06 @ 18:21:15
Postat av: Anonym

Jag läser allt du skriver, jätte spännande. Tänk på att vissa dagar är och kommer alltid vara SKIT DAGAR, men som tur är så går de alltid över:)

Hoppas du får en fortsatt bra tid, här är det -15 grader, mörkt och man fryser ihjäl, så njut av värmen. Felicia hälsar så mycket till dig,

Kram anette

2012-02-06 @ 20:21:23
Postat av: Jenny

Läser din blogg varje dag, annars skulle jag inte klara mina arbetsdagar ;)

Jag saknar dig Denise! :(

2012-02-07 @ 09:54:42
Postat av: Denise

Jag saknar dig också jenny!! När kommer du ut och jobbar med mig? =)

2012-02-07 @ 19:15:47
URL: http://deniseuveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0